21.01.2014

Cartoon 01 || Digital sketch


xD Linearty są trudne!

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Aww :3 dziękuję! Taki komentarz od Ciebie naprawdę wiele dla mnie znaczy :>

      Usuń
  2. Ja jestem totalnie zauroczona tą prostotą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję xD aczkolwiek muszę przyznać że ciężko mi się przestawić na takie płaskie kolorowanie. Wydaje mi się ono trochę niewykończone, co w połączeniu z niedokładnym lineartem jeszcze się potęguje xD Będę jeszcze ćwiczyć linearty, a potem wypełnianie kolorem :)

      Usuń
  3. Linearty są nuuuudne :P Dlatego maluje bezpośredni po "pencilach". Inking to sztuka, ale trzeba to lubić xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a przede wszystkim trzeba mieć do tego cierpliwość ^^"

      Usuń
    2. No to słowo było ukryte w moim powyższym poście xD Dlatego mam podziw dla dobrych inkerów, że im się chce... choć to mechaniczna robota, a jeszcze im za nią płacą xD

      Usuń