09.02.2014

Summoner || Sketch

Graliśmy dzisiaj z Noiproxem w Elders Scrolls Online (a przynajmniej próbowaliśmy, haha :P gra ma masę problemów) Ale te pare chwil wystarczyło żeby zachciało mi się narysować jakiś prosty fantasy design ^^" 
btw. to że nie postuję moich cudnych postępów z enviro, nie znaczy że nic w tym kierunku nie robię. uczę się sketchupa od 4rech dni i pojęcia zielonego nie mam kiedy wyjdzie mi coś konkretnego. :P

5 komentarzy:

  1. Dłoń wydaje mi się odrobinę za drobna, ale w sumie niekoniecznie. Fajny concept. Ciekawy, przejrzyście rozrysowany.

    Ech, też bym sobie chciała rozbudować portfolio o jakieś enviro. I concept arty. Ale jednocześnie mam ochotę na następny komiks i masę disneyowskich fanartów no i oczywiście zlecenia i zobowiązania na karku. Chyba się trochę za bardzo rozstrzeliłam w specjalizacji ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) wszystko w swoim czasie! nie jesteśmy robotami, więc nie ma siły żeby ze wszystkiego na czym nam zależy być od razu dobrym :) Grunt to próbować. Na wszystko przyjdzie czas :) nie ma co się spieszyć :)

      Usuń
  2. Kobieto, ależ ją skrzywdziłaś pozą :D Chyba wstanę i zobaczę, czy możliwe jest tak wygiąć biodro (albo mieć takie szerokie biodra) jednocześnie mając klatkę piersiową bardziej w drugą stronę i... Ja wiem, że to concept, ale no, kobieto! Nie pasuje mi ta poza, chociaż byłaby interesująca. A sam strój jest dla mnie świetny, lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe XD a ja myślałam ze ona stoi prosto... http://imgur.com/S1JOQdB chciałam osiągnąć taki efekt grubszych bioder w stosunku do płaskiej klaty, ale żeby tego nie pokazywać "dosłownie" to przykryłam to futrem, stąd może taki niezamierzony efekt u widza w stylu "patrzę i nie wiem co sie z anatomią dzieje" :P Ja z kolei już po wrzuceniu tego szkicu zauważyłam że kontur ud i łydek jest namalowany źle, do tego stopnia że spłaszcza pozę. zauważyłam to dopiero na nastepny dzięń, ale nie chciało mi się już tego poprawiac, grafika poszła w internet i nie było już sensu. to nad czym najwięcej czasu spędziłam nad tą grafiką to próba balansu kontrastu i jasności obrazka. xD serio. zdziwiłabys się jakie ja mam czasem rozkminy. Mam rysunek prawie skończony, i zamiast się skupić na fundamentalnych rzeczach (typu popraw nogi bo poza wygląda na wygiętą) to tworze 15 warstw dopasowania jasności, i się bawię suwaczkami przez 40 minut. Dosłownie. xD A potem i tak mam wrażenie że grafika jest za ciemna, i jestem zafiksowana na jasności, aż w końcu ktoś zauważa błędy anatomiczne... Oh well... XD :)

      Usuń
    2. O boże, no to nieźle, lasko XD
      To dość zabawne :D

      Działaj dalej, ja czekam!

      Usuń