08.03.2014

Good stuff || 10

Nowe linki:
BlenderGuru podkast - co prawda wiele z epizodów jest na temat blendera, ale kilka jest naprawdę przydatnych: o sposobach motywowania się, jak być bardziej produktywnym i tak dalej, i tak dalej :) Dobrych podkastów nigdy za wiele!

Krita 2.8.0 - Krita w końcu wyszła z fazy beta. Miałam do czynienia z tym programem parę tygodni temu, i byłam absolutnie zaskoczona jego możliwościami (między innymi mirror, prowadnice, używanie szablonów, customizowanie interfejsu użytkownika) i naprawdę chciałam się z Wami podzielić moimi doświadczeniami z tym softem, bo nie dość że upakowany po brzegi cudeńkami to jeszcze jest darmowy - ale powstrzymywała mnie przed tym jedna maleńka rzecz: program był zbuggowany jak cholera. Potrafił się skraszować 4 razy w ciągu pół godziny. Nie był przez co czymś co z czystym sumieniem mogłabym polecać. Teraz jednak muszę przyznać ze po paru godzinach pracy z programem nie zauważyłam żadnych problemów, dlatego zachęcam do pobrania programu i sprawdzeniu go samemu :) Krita na Windowsa do pobrania >>tutaj<<.

PS: jeśli ktoś wie jak w Kricie ustawić "alt" jako color picker, to dajcie znać ^^" 

2 komentarze:

  1. Właśnie testuję Kritę, zakochałam się w niektórych pędzlach :) A gdybym nie wiedziała o niej wcześniej, to po Twoim poście pewnie bym natychmiast pobierała, mam ostatnio hopla na punkcie sprawdzania nowych programów. A używałaś kiedyś Alchemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, używałam alchemy, ale jak znalazłam lepsze programy z mirrorem, to przestałam z nim pracować. Jest ciekawym programem ale chyba nie każdy może dla niego znaleźć zastosowanie. Trzeba chyba potrafić sobie radzić z tą losowością kształtów i wyglądem linii :) na pewno jest przydatny jak się ma "art blocka" i nic nie idzie, bo generując losowe kształty może nas naprowadzić na ciekawe rozwiązania na które sami byśmy nie wpadli. :)

      Usuń