09.03.2014

Lake Lady || Digital art

13 komentarzy:

  1. Na pierwszy rzut oka zdawało mi się że ten liść z tyłu to jej skrzydła i jest listkowcem cytrynkiem :D. Fajne dopełniające barwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To celowy zabieg :3 Z tym liściem w tle :D Fajnie że działa :)

      Usuń
  2. Świetne prace:)

    Ja chciałam zapytać, jak to jest z oprogramowaniem. Zapewniają w firmie, czy musiałaś wydać własne pieniądze na photoshopa/jakikolwiek program w którym pracujesz... Jak to jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w studio zawsze dają Ci oprogramowanie, komputer i tablet :)

      Usuń
    2. Rozumiem więc, że jeśli odchodzisz z tego studia, musisz usunąć oprogramowanie.
      A więc zatem freelancerzy skazani są na własny zakup? :P

      Usuń
    3. jeśli odchodzisz ze studiua to Twoją licencję może przejąć ktoś inny :) zdaje się że w firmach zakupowane są licencję na określoną ilość komputerów, i te licencje są przypisane do komputera a nie do osoby która na tym komputerze pracuje.

      freelancerzy powinni mieć własne oprogramowanie, aczkolwiek nie spotkałam się nigdy z zapytaniem od klienta na temat oprogramowania jakiego używam i czy jest on legalnie na Twoim komputerze xD :) ale licencję powinno się mieć. teraz Adobe ma tego CC, którą możesz zasubskrybować za dość nieduże pieniądze. a dobre w tym jest to, że masz zawsze tego photoshopa zaktualizowanego.

      możesz też kupić znacznie tańsze oprogramowanie takie jak Sketchbook Pro, Black Ink etc. Jest też dosyć pokaźna grupa progamów darmowych typu Gimp czy Krita :)

      Usuń
    4. Ano tak, racja, oprogramowanie jest przywiązane do komputera, nie osoby.

      Hm, 103zł na miesiąc za jedną aplikację. Cs6 kosztuje jakoś ponad 2 tysiące. 2 lata subskrypcji kontra 2 lata odkładania kasy i zakup cs6. Dla mnie cs6 wygrywa. Wiem, że updejty i tak dalej, ale nie widzi mi się płacić za ten program do końca życia.

      Dzięki za info :)
      Trzeba będzie... bardziej obczaić tego Gimpa.

      Usuń
    5. Tak sie wtrace do dyskusji, gdyz Adobe jakis czas temu wypuscilo za darmo m.in. Photoshop'a CS2. ma kilka lat, ale tak naprawde wielkich roznic nie ma ;)

      Usuń
    6. ... :P no coś słyszałam o tym, że stare adobe darmowe, ale myślałam że to tyczy się tylko photoshopa 6 :D który się bardzo postarzał ostatnimi czasy.
      Nie wiedzialam że to obejmuje też CS2 :)

      Usuń
    7. ,,The serial numbers provided as a part of the download may only be used by customers who legitimately purchased CS2 or Acrobat 7 and need to maintain their current use of these products.''
      Nope, to mit.
      Obczajałam to kiedyś. Była raz sytuacja, że adobe miał jakiś problem z udostępnianiem programów, i ludzie nie mogli ich aktywować, czy ściągnąć. Więc stworzyli dla nich stronę z programami. Ale do tej pory istnieje, i jakoś nikt się nie kwapi by ją usunąć.
      Tyle wiem. Jak się mylę, dajcie znać D:

      Usuń
    8. ... ^^ oh well... adobe...

      Usuń