22.06.2014

Birds || Sketch

6 komentarzy:

  1. Uwoh, super jest // tak bardzo konstruktywnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz super sposób nakładania kolorów - ja bym pewnie próbowala zblendować wszystko, bo boję się używać ich tak jak Ty (ale ja jestem noobem i leniem :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, widzisz, ja dosyć długo właśnie starałam się wszystko blendować :D W pewnym momencie przez przypadek ręka Ci drgnie i jakaś fajna plama koloru się pojawi, i zaczynasz myśleć: hej, a może trochę więcej takich randomowych pociągnięć wrzucić. W utworzeniu takiego w miarę kontrolowanego chaosu, pomaga skopiowanie całej warstwy, powiększenie jej i wrzucenie na jakiś inny tryb mieszania, np na "lighter color" lub "darker color", i wtedy się tworzą takie fajne "powidoki" z tego co już było namalowane. Na koniec domalowujesz resztę, czyścisz krawędzie, usuwasz powidoki gdzie ich za dużo, ręcznie domalowujesz nowe i voila. xD Dosyć malarski efekt. :D

      Usuń
    2. A widzisz, będę musiała wypróbować, bo strasznie mi się podobają Twoje prace, a jak mam coś idealnie zblendować to mnie szlag trafia (wygląda uber sztucznie :P). Dzięki za odpowiedź :D

      Usuń
    3. Próbuj próbuj :> dobrze czasem poeksperymentować. Mały przypadek może zmienić kierunek całej ilustracji :) Będę trzymać kciuki! :D

      Usuń