24.06.2014

Cyberkicia || Sketch

Dzisiaj (znowu) naoglądałam się Scotta Robertsona :) W  tym filmiku wspomniał że używa aplikacji photo booth na iphonie, żeby robić abstrakcyjne zdjęcia (mirror w czasie rzeczywistym) które później wykorzystuje jako brushe, kompozycje lub tekstury. Od razu sobie ściągnęłam tą apkę, i bawiłam się fotografując elementy kuchni czy łazienki :P Tak, mój mixer w kuchni lub głośniki od kompa okazały się świetnymi źródłami abstrakcji, jeśli sfotografować je pod odpowiednim kątem :) Zdjęcia z photo bootha są bardzo niskiej rozdzielczości, ale w zupełności wystarczą by wykorzystać je jako teksturki czy brushe. Technika wykorzystania zdjęć nie jest niczym odkrywczym, ale różnica polega na tym, że fotografując obiekty używając mirrora potrafimy "oderwać" się od patrzenia na te zdjęcia jako na zdjęcia konkretnych przedmiotów. Przełącza to mózg na myślenie abstrakcyjne i wyłapywanie nowych patternów na miejsce starych. Przypomina to trochę rozpoznawanie obiektów w chmurach na niebie lub w cieniach drzew :P Scott proponował kilka metod które przełączą ci mózg na takie właśnie abstrakcyjne myślenie. Póki co sprawdziłam tylko tego photo bootha, ale już widzę że (przynajmniej w moim przypadku) jest to bardzo skuteczną i dającą dużo frajdy metodą, którą jak najbardziej polecam :>

Skoro napstrykałam tych fotek kranom i mikserom, zostałam z 3ma setkami niskiej rozdzielczości fotek, które miały fajne refleksy i symetrię :P  A jak się patrzy na refleksy to aż chce się zrobić coś scifi :P Ponieważ jestem totalnym n00bem w temacie, a zauważyłam pattern że jeśli ktoś robi pierwszy raz postać scifi to robi jakąś seksi laskę w hełmie, to stwierdziłam że podążę za trendem i dorzucę swoje trzy grosze. Tak powstała cyber kicia xD 
Ok, tak naprawdę to jest jakiś 3 godzinny speed. Nie chce mi się tego kończyć ^^" Ale możecie się spodziewać więcej scifi w niedalekiej przyszłości :)

Pozdrawiam
Telka 

9 komentarzy:

  1. Cyber kicia \o/ <3

    Dzięki za wideło, btw. tyle cisnę 3D a nie pomyślałem by w nim robić takie zabawy pod dizajn... zaogniło mi to kilka pomysłów jak kreatywniej wykorzystać 3D dzięki za share.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokladnie! Takie skuteczne sposoby na uzyskanie iskry inspiracji. Scott jest niesamowity ze tak za darmo dzieli sie wszystkim co umie. Malo jest osob ktore mowia o stricte designie. Wiekszosc kanalow na youtubie sie skupia na tym "jak malowac" a nie "co malowac". Bardzo te jego wyklady sa pozyteczne :3 cieszy mnie ze i Tobie sie przydaly *u*

      Usuń
  2. cyberkitty wyszla milutko, czekam na wiecej sci-fi od ciebie :)
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że nie skończy się na samych postaciach HA HA HA AAA Haaa haa ha xD

      Usuń
  3. Yiss, scifi incoming, wreszcie! Trzymam kciuki, jestem bardzo ciekawy! *v*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .... XD .... sama jestem ciekawa.. ^^"

      Usuń
  4. "jakąś seksi laskę w hełmie" haha no tak, tylko ja tutaj widzę 2 skandaliczne błędy! Kicia nie ma hełmu zakrywającego pół baniaka łącznie z oczami i uber wypchanego dekoltu xD Skandal!! xD

    A tak serio to fajnie wyszło oczywiście^^ fajne oczka:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy to znaczy ze musze zrobic jeszcze JEDNA babke z helmem? XD
    Uwielbiam Cie Pumax xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do usług hehe :D
      No ba, jeśli chcesz być pro sci-fi artystą to obowiązkowo xD I pamiętaj koniecznie o tych 2 ważnych rzeczach~! xD

      Usuń