03.06.2014

Good Stuff || 15

Trochę nowych linków.

♦ Relacja na max3d.pl z eventu "Speedpainting on demand" organizowanym na wystawie Polskiej Grafiki Cyfrowej podczas Nocy Muzeów :) Możecie również obejrzeć wywiad z Arturem Sadlosem, Izabelą Zelmańską i organizatorami. Bardzo to wszystko ładnie wyszło, i żałuję że jednak nie przyjechałam zobaczyć wystawy na żywo :) W każdym bądź razie media stanęły na wysokości zadania, i kto przegapił może to nadrobić, do czego zachęcam.

"Story Science" panel na Emarald City Comic Con 2014. Z Chrisem Oatleyem, o którym nie będę już więcej pisać. Wspominałam o nim tyle razy, że najwyższy czas byście po prostu zasubskrybowali jego stronę i zaglądali tam od czasu do czasu. Na panelu gościli też Louie del Carmen i Jim Zub, z czego szczególnie warto zainteresować się tym drugim, gdyż prowadzi świetnego bloga wypełnionymi krótkimi artykułami. Konferencja trwa godzinę, i jest naprawdę świetnie przeprowadzona :) Skupiają się między innymi na storytellingu i jak jego uczyć,  o relacji pisarz - ilustrator, o storytellingu w filmie, komiksie i animacji, o pisarzach którzy jednocześnie są ilustratorami etc. Spora dawka użytecznych informacji.

Kickstarter spadkobiercy CGhuba. Piszę o tym dlatego, że zostało im tylko 5 dni do końca zbiórki a jeszcze nie udało im się zebrać wystarczającej ilości środków. Nie jestem pewna czemu ekipa Shakuro nie przygotowała od razu jakiejś identyfikacji wizualnej nowego portalu, jego nazwy czy loga. W ogóle w całej kampanii brak konkretów, a w wideo i w tekstach odnosza sie tylko do wspomnień o CGhubie, zamiast przedstawić ideę nowego portalu. Osobiście nie wydaję pieniędzy na crowdfunding, ale jeśli ktoś to lubi, to macie linka. Mam nadzieję, że nawet jeśli zbiórka nie zakończy się sukcesem, to i tak projekt wcielą w życie.

A tak po za tym to dalej czekam na relację z Digital Dragons, a do kolejki dokładam jeszcze relację z Artbuzz. Czekam i czekam i się doczekać nie mogę. Może jednak w tym roku nie będzie videorelacji?

Pozdr,
Telka

3 komentarze:

  1. Hm, skoro teraz nie ma filmików z DD, to obawiam się że ich juz nie będzie. Wtedy jakoś trochę na innych zasadach to działało, w tym roku trzeba było zapłacic za bilet, wiec i moze nie było kasy / chętnego na nagrywanie. :/ Kurde szkoda bo rok temu byłam, a w tym nie miałam jak. No nic, może za rok dam radę, Tobie też polecam, można pogadac na luzie ze wszystkimi devami :D

    A z nowym cghubem trochę nie kumam... po co odpalili AŻ kikstartera żeby go stworzyć. To banda doświadczonych web deweloperów więc do tego czasu byliby w stanie nawet na pół zmiany ten serwis postawić, no bez kitu przesadzają z tym ludzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zasmuciłaś mnie z tym DD :<

      A co do Shakuro; Może liczyli, że zdobędą znacznie więcej kasy niż zakładali :( Ale serio, ich kampania jest prowadzona totalnie na odwal się. Nie przadstawili nazwy, nie przedstawili designu stronki, nie przedstawili zadnych featursów zakrywając się tym, że "KONKURENCJA NIE ŚPI I STRZAŁEM W KOLANO BYŁOBY POKAZAĆ WSZYSTKIE ASY". Może i mają rację, ale jak idą na kickstartera, to po to by przekonać tłum do tego że warto na niego wyłożyć kasę, więc mamy tu chyba klasyczne niezrozumienie tego jak kickstarter działa. A trochę szkoda, bo naprawdę uważam że tak rozbudowana strona jak CGhub JEST potrzebna. No nic, będę trzymać kciuki tak czy siak, i mam nadzieję, że postawią tą stronę bez względu na wynik zbiórki.

      Usuń
    2. O, podpytałam się o DD w różnych źródłach i możliwe że jednak będą nagrania za jakiś czas^^


      Kampania nowego CGhuba faktycznie jest słaba. To nawet i gry które wychodzą tam mają przynajmniej nazwę :D

      Usuń